Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen

18.2.2025
klo 9.00 – 12.00
Teams (+tallenne)

Tässä etänä toteutettavassa koulutuksessa käydään läpi harmittavien, rasittavien, ärsyttävien tai joskus jopa pelottavien asiakastilanteiden stressinhallintaa. Osallistuja saa selkeät ohjeet lisäavun ja ‑tuen hakemiseksi.

Kouluttajana toimii Tero Ålander Mielenrauha Koulutuspalveluista (kuvassa).

Koulutuksessa käsiteltäviä aiheita

Kouluttaja Tero Ålander

Tero Ålander on akreditoitu resilienssi- ja tunneälyvalmentaja, yrittäjä ja kokenut palveluliiketoiminnan johtaja, jonka osaamisalueeseen kuuluvat myös maltillisen konfliktinhallinnan menetelmät sekä työpaikkojen sisäisten haastavien viestintä- ja vuorovaikutustilanteiden hallinta.  Terolla on kokemusta kirjastojen ammattilaisten erilaisista koulutuksista yli 10 vuoden ajalta, ja hän on tullut myös Lahden AKE-alueen kirjastohenkilöstölle tutuksi.

Mielenrauha Koulutuspalveluiden koulutukset ovat hauskoja, käytännönläheisiä ja runsaasti elävän elämän esimerkkejä sisältäviä. Ilmapiiri on välitön ja avoin, mikä edesauttaa käsittelemään myös vakavampia ongelmatilanteita asiakaspalvelussa.

Tuleeko tallenne?

Koulutuksesta tallennetaan luento-osuudet. Tallenne on Lahden AKE-alueen kirjastoammattilaisten katsottavissa 14 vrk koulutuksen jälkeen.

Kohderyhmä ja ilmoittautuminen

Ilmoittaudu koulutukseen Webropol-lomakkeella viimeistään 12.2.2025. Ilmoittautumislomakkeella pääset myös halutessasi kertomaan ajatuksiasi aiheesta ennakkoon kouluttajalle.

Etusijalla koulutukseen ovat Lahden AKE-alueen (Etelä-Karjala, Kanta-Häme, Kymenlaakso, Päijät-Häme) yleisten kirjastojen työntekijät. Myös muut voivat ilmoittautua.

Muut koulutukset samasta teemasta

Sama koulutussisältö on tarjolla lähikoulutuksena 28.5.2025 Kouvolassa, osana Verkostoitumis- ja inspiraatiopäivien ohjelmaa.

Lisätietoa

Kirjastopalvelukoordinaattori Hanna Pitkänen
Lahden kaupunginkirjasto, alueellinen kehittämistehtävä
hanna.pitkanen2@lahti.fi / 044 482 607